Oost West Thuis Best Logo

Vragen en leveringsvoorwaarden dinerboxen

Heb je een vraag? Onderstaand worden de veelgestelde vragen beantwoord.
Indien jouw vraag er niet tussen staat, stuur dan een email naar info@oostwestthuisbest.nl.
We streven ernaar om binnen twee werkdagen een reactie te geven.

Bestellen

  • Voor welke tijd moet ik bestellen? Onze dinerboxen bestel je altijd minimaal 2 dagen van tevoren: Vóór 23:00 uur besteld, dan is jouw dinerbox overmorgen in huis. Dus bestel je op dinsdag om 10:00 uur, dan kunnen wij jou dinerbox op donderdag bezorgen.
  • Op welke dagen kan ik de dinerbox laten bezorgen? De dinerboxen kunnen besteld worden voor donderdag tot en met zondag. Op maandag, dinsdag en woensdag bezorgen wij dus onze dinerboxen niet.
  • Kan ik voor dezelfde dag bestellen? Nee helaas, dit is niet mogelijk aangezien de dinerboxen dagvers worden bereid.
  • Hoeveel dagen vooruit kan ik bestellen? Oneindig! Heb je over 3 weken een afspraak dan kan je nu al dinerboxen bestellen.
  • Kan ik ook een dinerbox voor 3 personen bestellen? De dinerbox van Proeflokaal Bregje en de Gourmetschotels zijn voor 3 personen te bestellen. De overige dinerboxen zijn voor 2 personen. Deze kan je gerust met 3 personen delen, echter kunnen we niet garanderen dat het dan ruim voldoende is.
  • Hoe bestel ik een dinerbox? Selecteer op OostWestThuisBest.nl jouw favoriete dinerbox. Bekijk of deze bezorgd kan worden op jouw postcode, door jouw postcode in te voeren in het daarvoor bestemde veld. Klik op de rode button om te bestellen, hierna kom je in de bestelomgeving. Klik op de button met de prijs van jouw favoriete dinerbox en deze komt in het winkelmandje. Als extra optie kan je kiezen voor een desserts box. Vul vervolgens je gegevens in, kies de dag dat jouw dinerbox bezorgd moet worden en betaal via Ideal.
  • Krijg ik een bevestigingsemail en bon nadat ik besteld heb? Nadat je de bestelling hebt doorgevoerd, ontvang je een bevestiging van jouw bestelling in de e-mail. Op het moment dat de dinerboxen worden bezorgd zit hier ook een bon bij.
  • Kan ik meerdere adressen opgeven om te laten bezorgen? Ja dit kan, maar alleen door meerdere bestellingen te plaatsen, verschillende bezorgadressen in te voeren en dus ook meerdere keren af te rekenen.
  • Kan ik de boxen ook afhalen? Dit is helaas niet mogelijk.
  • Wat zijn de verzendkosten? Het minimale bestelbedrag is €27,50. De bezorgkosten zijn €3,50.
  • Kan ik een dinerbox annuleren nadat ik heb besteld? Nee helaas, annuleren van een bestelling is niet mogelijk. We kunnen wel de datum van bezorging aanpassen, mits u dit uiterlijk twee dagen van te voren aangeeft.
  • Is de inhoud van de dinerbox altijd het zelfde of kan je ook gerechten vervangen? De dinerboxen hebben altijd dezelfde inhoud, met de gerechten zoals vermeld op onze website.
  • Wordt de dinerbox soms vernieuwd? Een aantal keer per jaar vernieuwen wij onze dinerbox of vervangen wij enkele gerechten. Het staat ons vrij om deze aanpassingen door te voeren.
  • Kan ik ook een dinerbox bestellen met Pasen? Ja, wij bezorgen onze dinerboxen ook op 1e en 2e Paasdag (4 en 5 april).

Betaling

  • Hoe werkt de betaling? Zodra jouw favoriete dinerboxen in het winkelmandje zijn geplaatst kan je de bestelling afrekenen met iDeal.
  • Kan ik ook achteraf betalen? Dit is helaas niet mogelijk.
  • Kan ik ook cash, creditcard of met mijn pinpas betalen aan de deur? Dit is helaas niet mogelijk.
  • Staat de BTW vermeld op de bon? Ja, in de e-mailbevestiging én op de bon staat de BTW vermeld.

Houdbaarheid

  • Moeten de dinerboxen gekoeld bewaard blijven totdat ik deze ga bereiden? Ja, ons advies is om de dinerboxen in de koelkast te bewaren totdat je deze gaat bereiden.
  • Kan ik het pakket meerdere dagen bewaren? De gerechten uit de dinerbox zijn dagvers bereidt en maximaal 1 dag houdbaar, zolang deze gekoeld bewaard zijn. Dit is alleen wanneer de gerechten continu gekoeld bewaard zijn gebleven.
  • Kan ik het pakket buiten de koelkast bewaren? De gerechten buiten de koelkast bewaren raden wij af. Indien je geen keuze hebt, dan dienen de gerechten op dezelfde dag genuttigd te worden.

Bereiding

  • Is het moeilijk om de gerechten te bereiden? Nee, totaal niet. Met de dinerboxen van OostWestThuisBest.nl is iedereen opeens een keukenprins(es)! In een handomdraai heb je de lekkerste gerechten op tafel. Op de meegeleverde instructies staat de bereiding duidelijk omschreven. Eigenlijk is het (voor de warme gerechten een kwestie van opwarmen in de oven en) op een mooi bord serveren!
  • Wat heb ik nodig voor de bereiding? De koude gerechten hoeven alleen op een bord neergelegd te worden. Voor de bereiding van de warme gerechten heb je een oven nodig. De gerechten uit een dinerbox gaan allemaal dezelfde tijd en temperatuur in de oven. Zo zijn alle gerechten tegelijkertijd klaar en kan iedereen op hetzelfde moment dineren. De maximale bereidingstijd van de warme gerechten is 18 minuten.
  • Kan het eten ook op een andere manier bereid worden? Het is niet mogelijk om de gerechten op een andere manier te bereiden. Het gebruik van bijvoorbeeld een magnetron raden wij af.
  • Heb je een vraag over de allergenen? Als je naar de specifieke dinerbox op OostWestThuisBest.nl gaat, dan zie je onder de gerechten welke allergenen in elk gerecht aanwezig zijn. Ook staat aan de voorkant van de meegeleverde instructies een QR-code. Scan deze code en je komt op de betreffende pagina waar de allergenen vermeld staan voor jouw dinerbox. Alle gerechten worden apart bereid en verpakt, maar wij kunnen geen garanties geven dat 100% kruisbesmetting voorkomen kan worden.
  • Kan ik ook een aangepast menu krijgen in verband met een allergie of andere redenen? Nee dit is helaas niet mogelijk. Onze boxen worden compleet geleverd zoals ze op onze website staan, hier zijn geen uitzonderingen op mogelijk.
  • Zijn de verpakkingen duurzaam? Ja, alle verpakkingen zijn duurzaam. De craft/bruin gekleurde bakjes horen in de groene container. De doorzichtige deksels horen bij het plastic afval. De aluminium bakjes mogen daar ook bij. De overige verpakkingen zijn allemaal van karton en papier, dus in de papierbak. Tip! Schuif alle bakjes in elkaar, hierdoor blijft de ruimte die de verpakkingsmaterialen in beslag nemen beperkt.

Bezorging

  • Wat zijn de bezorgkosten? De bezorgkosten zijn €3,50.
  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben? De dinerbox wordt dan afgeleverd bij de buren of voor de deur geplaatst.
  • Wat kan ik doen als ik een vraag heb over mijn bestelling? Stuur een e-mail naar info@oostwestthuisbest.nl onder vermelding van je ordernummer en postcode. Of neem contact op met het telefoonnummer wat onderaan het bestelaccount staat vermeld.
  • Wanneer wordt mijn dinerbox bezorgd? Wij streven ernaar om jouw dinerbox tussen 15:00 en 18:00 uur te bezorgen.

Klachten of overige vragen?

Neem contact op via info@oostwestthuisbest.nl. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een reactie te geven.