
Vragen en leveringsvoorwaarden cadeaupakketten
Heb je een vraag? Onderstaand worden de veel gestelde vragen beantwoord.
Indien jouw vraag er niet tussen staat, stuur dan een email naar info@oostwestthuisbest.nl.
We streven ernaar om binnen twee werkdagen een reactie te geven.
Samenstelling
- Is het mogelijk om een cadeaupakket zonder dinerbon te bestellen? Bij kleine orders is dit niet mogelijk. Wil je meerdere pakketten afnemen en heb je speciale wensen? Dan proberen wij een op maat gemaakt cadeaupakket samen te stellen. Stuur hiervoor gerust een e-mail naar info@oostwestthuisbest.nl.
- Is het mogelijk om alleen dinerbonnen te kopen? Ja dit is mogelijk. Stuur hiervoor een e-mail naar info@oostwestthuisbest.nl.
- Zit er een geldigheidsdatum op de dinerbonnen? Op de dinerbonnen zit geen geldigheidsdatum.
- Bij welke restaurants kan ik de dinerbon inleveren? De dinerbon is geldig bij de ruim 80 restaurants van onderstaande restaurant formules. Klik op de link voor meer informatie van het betreffende restaurant en de vestigingen.
- Hoe zijn de cadeaupakketten verpakt? De cadeaupakketten zijn feestelijk verpakt, zodat deze bij iedere gelegenheid gegeven kan worden, bijvoorbeeld met de feestdagen of een verjaardag.
- Zijn de dinerbonnen ook digitaal te verzilveren op www.oostwestthuisbest.nl? Helaas is het (nog) niet mogelijk om deze dinerbonnen op onze website te verzilveren voor een dinerbox. De dinerbon is alleen alleen in te wisselen fysiek in onze vestigingen, zodra we weer open zijn.
Bestellen, betalen & bezorging
- Hoe bestel ik een cadeaupakket? Selecteer jouw favoriete cadeaupakket, bepaal voor welk bedrag je een dinerbon wilt toevoegen. In ieder cadeaupakket zit standaard een dinerbon van €10,- euro. De dinerbon is steeds te verhogen met een bedrag van €2,50. Rechts van je scherm kan je zien welke cadeaupakketten je in je winkelmandje hebt zitten. Vervolgens kan je deze nog wijzigen of je klikt verder naar bestellen. Vul hier zorgvuldig jouw gegevens in en geef je de gewenste bezorgperiode aan. Ga vervolgens verder naar betalen. Hier zie je een samenvatting van jouw bestelling en gegevens. Controleer deze goed. Kies je betaalmethode en geef akkoord op de leveringsvoorwaarden. Druk op de knop 'plaats je bestelling'. Hierna kom je in de betaalomgeving. Zodra de betaling is verricht, is de bestelling afgerond. Je ontvangt een email met de bevestiging van jouw bestelling.
- Wat zijn de bezorgkosten? Het minimale bestelbedrag is €27,50. De bezorgkosten zijn €3,50.
- Kan ik zelf aangeven wanneer ik het cadeaupakket wil ontvangen? Bij de bestelling geef je aan of het cadeaupakket zo snel mogelijk wilt ontvangen of in welke week dit het beste uitkomt. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je hier een e-mailbevestiging van. Vervolgens ontvang je binnen 2 werkdagen een nieuwe e-mail met de definitieve bezorgdag.
- Tussen welke tijden komen jullie normaal langs? De cadeaupakketten worden overdag op het aangegeven bezorgadres aangeboden.
- Wat moet ik doen als de bezorgdag niet goed uitkomt? Stuur een e-mail naar info@oostwestthuisbest.nl met jouw voorkeur dag, dan plannen we een nieuwe datum in.
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben? Het cadeaupakket wordt in dit geval bij de buren afgeleverd.
- Kan ik in 1 keer een bestelling plaatsen en deze op meerdere adressen afleveren, bijvoorbeeld wanneer ik voor al mijn medewerkers een pakket wil bestellen en deze bij hen thuis laten afleveren? Bij grote orders of specifieke wensen raden wij aan om contact op te nemen via info@oostwestthuisbest.nl. In overleg maken we een voorstel die voor jou het beste uitkomt.
- Kan ik de cadeaupakketten ook komen ophalen? Nee, dit is helaas niet mogelijk.
- Is het mogelijk om achteraf te betalen op basis van factuur? Voor bedrijven is het mogelijk om een offerte op te vragen via info@oostwestthuisbest.nl. Hierna wordt een voorstel gedaan en bij akkoord een factuur verstuurd.
- Staat de BTW vermeld op de bon of factuur? Ja, in de bevestigings e-mail en op de factuur staat de BTW vermeld.
Retourvoorwaarden
- Heb ik recht om mijn pakket te retourneren? Bij een bestelling als particulier, heb je het recht om na ontvangst van de bestelling binnen 14 dagen van de koop af te zien. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, vragen wij om ons schriftelijk, (per post of per mail) op de hoogte te stellen. Hierna ontvang je instructies voor het retourneren. Na het moment van herroepen heb je 14 dagen om de bestelde producten terug te sturen.
Email: info@oostwestthuisbest.nl
Retouradres:
t.a.v. Cadeaupakketten OWTB
Horecagroothandel Waddinxveen
Coenecoop 550
2741 PT Waddinxveen
- Wanneer ontvang ik mijn geld terug? Na ontvangst van de geretourneerde cadeaupakketten wordt het verschuldigde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontbinding, overgemaakt op de rekening vanwaar het geld is ontvangen.
- Welk bedrag ontvang ik terug? De waarde van het cadeaupakket wordt terugbetaald. De eventuele verzendkosten en retourkosten zijn voor eigen rekening. De producten moeten in dezelfde staat geretourneerd worden, als bij ontvangst. Indien schade is ontstaan is de besteller aansprakelijk voor de waardevermindering.
Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet geldig:- als sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de pakketten/producten welke op maat gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht
Klachten of overige vragen?
Neem contact op via info@oostwestthuisbest.nl. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een reactie te geven.